Ett inlägg om dagen!

Dag 1 - En bild på mig själv + 5 fakta om mig.

Dag 2 - En bild på någon som alltid får mig att le.

Dag 3 - Dina kompisar

Dag 4 - Något som får mig att börja gråta.

Dag 5 - En bild på mig förra året, & nu. Hur har jag förändrats sen dess?

Dag 6 - Någonting jag ångrar.

Dag 7 - Vem är den roligaste du vet?

Dag 8 - Min favorit årstid & varför?

Dag 9 - I din väska finns...?

Dag 10 -  Det här saknar jag.

Dag 11 - Vad är kärlek?

Dag 12 - Ett kort någon annan tagit på dig

Dag 13 - Din högst dröm

Dag 14 - Mitt favoritminne.

Dag 15 - Någon jag umgås väldigt mycket med.

Dag 16 - Hit vill jag åka innan jag dör

Dag 17 - Här handlar jag helst

Dag 18 - En vän som bor långt ifrån

Dag 19 -  Bild på det du köpte senast

Dag 20 - En tv-serie du älskar

Dag 21 - Ditt favorit nagelack

Dag 22 - Ett kort på din data

Dag 23 - Detta är jag beroende av

Dag 24 - Något du vill ha just nu

Dag 25 - Varför började jag blogga?

Dag 26 - En bild som påminner mig om gamla tider.

Dag 27 - Något jag aldrig kommer släppa taget om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0